пятница, 11 июля 2014 г.

провина / guilt

кожної святої месси ми кажемо: "Сповідаюся Господу Богу Всемогутньому і вам, брати й сестри, що безмірно согрішив я думкою, словом, учинком і недбальством: моя провина, моя провина, моя дуже велика провина." покаяння - це невід'ємна частина без якої ти не можеш повноцінно долучитись до служби.


нажаль, воно не настільки популярне серез наших політиків, що вирішують долі простих людей.

менше ніж пів року тому ми отримали Небесну Сотню, героїв Майдану, що боролися  за краще майбутнє для України та всіх нас. ці люди відчайдушно стояли на барикадах та до останньої краплини крові залишалися синами своєї величної Батьківщини. я була на паніхіді одного хлопця, що був вбитий снайпером у Києві, але родом він з Харкова. труна стояла біля Шевченка і людям не вистачало там місця. одні відходили, а їх місце вже займали інші. коли я стояла в черзі, щоб покласти квіти, то чоловік переді мною став на коліна перед героєм. той день змінив мене, а Небесна Сотня змінила країну.


сьогодні ми маємо вже не сотню. ми маємо тисячі героєв, що кожного дня помирають через тих, хто вирішив, що має право звершувати долі людей та обирати, що краще для країни.


і от саме зараз потрібно сказати про покаяння.


думка - це те, що високопосадовці мають ідеї про все, окрім того, як врятувати країну та не проливати кров. слово - це їх виступи про проведення АТО та про те, як вони переймаються її ходом. 


вчинок - це те, що наших військових відправляють служити на Схід і відбивати нашу землю. недбальство - - що їх відправляють без бронежилетів та адекватної техніки.


сьогодні загинули ще люди. сьогодні ще десятки сімей не дочекаються своїх рідних додому живими. сьогодні у Шустера буде ще одна тема для бесіди. 


для кожного сьогодні принесло щось своє. 


моя провина, моя провина, моя дуже велика провина.


Комментариев нет:

Отправить комментарий